Frankfurt ‘a varış ve Bisikletleri Paketleme | Ren Nehri Bisiklet Turu 9.Bölüm

703

Frankfurt Havalimanı gidiş yolumuz oldukça kısa, 10 km kadar. Raunheim’den çıktıktan sonra 1-2 kişiye sorarak havalimanı yolunu bulup giriş yapıyoruz. Fakat bisikletlere kutu almak ve check-in için 2. Bina’ya gitmemiz gerekiyor. Havalimanı otobüslerinden birine binip 5 bisikletle otobüsün yarısını kaplayarak gidiyoruz. Havalimanı oldukça büyük olduğundan, birkaç kişiye sorarak yarım saatlik dolaşma sonunda bisiklet kutularını satın alacağımız yeri bulduk.

bisikletle avrupa bosbes

Şansımıza bu işle ilgilenen yönetici de Türk, orada çalışan başka 2 Türk’ü bize yönlendiriyor, koliler için 30 EUR yerine tanıdıktan dolayı 25’er EUR veriyoruz (evet oldukça pahalı karton kutu için). Biz bisikletlerle checkin bölgesine gidiyoruz, boş kolileri Türk çalışanlardan biri gönderiyor. Bisikletin kutuya sığması için lastikleri indriyor, pedalları söküyor, sele’yi indiriyor ve gidonu çeviriyoruz. Kutunun içine bisikletin zarar görmemesi için kirli t-shirt, poşet v.s. koruyucu malzemeleri de yerleştiriyoruz. Ve sonra check-in ‘e gidip işlemlerimizi yaptırıyoruz.

yurtdisi bisiklet gezileri

Bu arada Flypgs’de aldığımız bilet için, bisiklet taşıma rezervasyonu yaptırmış ve parasını ödemiştki, biletimizin içindeki detaylarda bisiklet rezervasyonu yazılı durumda. Banko’daki görevli sistemden bu detayı görebiliyor fakat Türkçe yazılmış olduğu için Alman görevli anlamıyor/bulamıyor ve bisiklet rezervasyonuna dair bilet/yazıyı istiyor. Yani böyle bir tur yapacak olursanız bilet / rezervasyon çıktılarınızı yanınızda bulundurun mutlaka.

Tüm çantaları ve bisikletleri teslim ettikten sonra kuş gibi hafiflemiş olarak alışveriş mağazalarını geziyoruz, yemek yiyoruz ve sonra uçağa biniş yapıp Ren Nehri Bisiklet Turumuzu noktalıyoruz..

yurtdisina bisikletle gitmek

Yorum yaz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.